Wednesday, 1 June 2011

~PAKU ATAS PAKU~

hai...
penah main tak satu pemainan yang menguji minda menggunakan paku semata-mata?

syarat pemainan:
         >  hanya menggunakan paku sama saiz sebanyak 12 batang
         >  menggunakan otak untuk fikir macam na nak dirikan 11 paku atas 1 paku tanpa menggunakan       
             sebarang bantuan tali

sama sekolah dulu cikgu aku pernah bagi tugasan untuk selesaikan masalah ini, jenuh jugak la otak ni nak fikirkan...last sekali ada la sorang member aku yang bole selesaikan....kembang la hidung dia 7 hari sebab cikgu puji terlebih kat dia padat selesaikan masalah paku-paku alah tu...


kalau korang pandai..try la buat!!!!!!







contoh aku bagi sikit untuk memudahkat otak korang berfikir.........>>>>


4 telah meng'ONG GEDEK - GEDEK:

Azlan Hasan [Ong oNg BaLiK]

aduh..ini kalo nk try nak kena cari paku dulu nieh..hehehe..

Regards,
-Strider-

senyum manis [Ong oNg BaLiK]

hahaha....cabut ja paku tepi pintu tu...

k a k L a m p [Ong oNg BaLiK]

perghhh hebat2.. excellent....

senyum manis [Ong oNg BaLiK]

try la..:P