Wednesday, 22 June 2011

~AKU RINDU ABAH~

korang masih ada ayah????
aku dah xda ayah(abah)

sebualan sebelum aku ambik SPM abah aku xciden dan menginggal kan kami untuk slama-lama nya..
hanya Allah saja tau betapa seksa aku waktu tu..
nasib aku ada mak yang sangat tabah..
walaupun aku tau, mak slalu menangis dalam bilik sorang2


sejak kbelakangan ni aku slalu rindu kan abah..
hanya aku dpt sedekahkan al-fatihah saja untuk ubat kan kerinduan aku..
yang pasti ianya x memadai untuk aku hilangkan rindu itu..
bukan aku x redha dengan takdir..
tapi aku manusia biasa yang x lari dari perasaan kehilangan..

*tiap kali aku tengok pic ni mesti aku nangis..x banyak, sikit msti wajip






PESANAN AKU UNTUK SESIAPA YANG MASIH ADA IBU BAPA!!!!
~ hargailah pengorbanan mereka
~jangan jadi anak derhaka..jadilah anak yang soleh/solehah..doakan kebahagiaan mereka
~dengar cakap meraka
~ucapkan terima kasih tiap kali kita dapat sesuatu dari mereka
~sentiasa berkongsi masalah dengan mereka..bukan nak jadi anak yang manja tapi ini akan buat mereka rasa dihargai


~sekian~


10 telah meng'ONG GEDEK - GEDEK:

diana [Ong oNg BaLiK]

akak tak de abah..:p

anakNordin [Ong oNg BaLiK]

:(

mimiey.adena [Ong oNg BaLiK]

jgn sedey2 n0h..!!

cik_sna [Ong oNg BaLiK]

yang pergi bia lah pergi. kita yang hidup kena teruskan hidup. walaupun dia dah tak ada kat dunia tapi dia still ada dalam hati kita sampai bila2. dekat kan tu. :)

ASaDa RyutaRo [Ong oNg BaLiK]

semoga abah awak tenang dan sentiasa berada dalam rahmat Allah di sana berkat doa yang tak putus2 daripada anak2.. :)

beena [Ong oNg BaLiK]

eh same la kite=)

anakNordin [Ong oNg BaLiK]

@mimiey.adena


aku cuba untuk ceria:)

anakNordin [Ong oNg BaLiK]
This comment has been removed by the author.
She's Gee [Ong oNg BaLiK]

ade mslh dgn ayah sndiri.. tapi jauh d sudut hati nie, gee memang cukup syg kat dye.. harap dye sedar.. sob sob sob... ):

NURUL ASHIKIN [Ong oNg BaLiK]

alfatihah