Wednesday, 4 May 2011

~ANAK KUCING~

arr boringnya cuti sem ni...emmm meh aku cita tentang anak kucing yang baru lahir....
kerja cuti ni layan perangai dalam alam anak-anak kucing aku..
tok bidan untuk baby-baby tu adalah adik aku..

bangun ja pagi-pagi aku tengok baby-baby tu dah melata 1 rumah, kalau pintu bilik tak tutup alamatnya jadi tempat main ekor-ekor tu la wajabnya.  (@_@)

masa baru baby ni baru lahir mata pun tak boleh buka...ehh ada ka anak kucing lahir-lahir terus boleh tengok dunia...tak da tak da..tu la, tau pasal katak ja..

malas aku cita panjang-panjang..meh tengok baby-baby aku

pic ni masa baby baby tu baru lahir
time ni tak da nama lagi

hihi...dok isap nenen

aksi bahaya!!!! jangan tiru ok

time ni dah ada nama
dari kiri brisia (paling kecik), lotter, marcho, jenet (sebab ekor dy bentuk "J")

huhu.....abis bantal aku
mak...ooowww mak..lapar niii
haaa...yang ni bukan bapak yang menggomol kucing aku sampai keluar anak halal tu yeee

: : k lah...aku nak p shoping dulu..kalau rajin komen la dibawah..........(@_@)



1 telah meng'ONG GEDEK - GEDEK:

elnino moona [Ong oNg BaLiK]

comelnya kucen... eeee.. nak satu..