Saturday, 20 August 2011

~KUCING AKU DAH BESAR~

hai semua..
dah lama tak menulis di sini.
rindu rasanya nak berkongsi cerita (@_@)

dulu aku ada cerita tentang anak kucing aku yang baru dilahirkan [sini]
hari ni aku nak tujuk perkembangan kucing-kucing kesayangan aku tu

disebabkan agak lama aku tak balik ke rumah
perkembangan kucing-kucing tu aku tak berapa tahu sangat
sekali aku balik......tengok-tengok 4 ekor  tu dal besar dan makin buas
time kucing-kucing tu aktif habis satu rumah jadi tempat main...
memang riuh macam dalam rumah tu ada budak kecil ja..

time makan lagi la bising...
lagi tak dapat lagi meragam
pening pening

nak tengok kucing-kucing aku???
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
tada


p/s : kucing aku letih study sejarah + mat = tidor

3 telah meng'ONG GEDEK - GEDEK:

Nazirah [Ong oNg BaLiK]

geramnye tengok..best buat teman tido ni..

xXKrazyGurlzXx [Ong oNg BaLiK]

chumelnye!! mcm tuan dyew gak.. hew2 :3

NURUL ◕‿◕ [Ong oNg BaLiK]

comelnya kucing (; datang follow sini xD