Tuesday 2 August 2011

~RAMADAN SENTIASA MENGUJI DIRIKU~

alhamdulillah aku masih bernyawa untuk merasai nikmat ramadan pada kali ini

ramadan kali ini aku sambut dengan kesedihan lagi..berita yang aku terima amat membuatkan aku terkilan..seorang yang aku menumpang kasih setelah pemergian abah aku pada 14 ramadan 2 tahun dahulu kini telah disahkan menghidap kanser paru-paru tahap tiga..ahad minggu lepas aku dan keluarga pergi melawat pak jang(adik kepada arwah abahku) yang kini makin teruk penyakitnya di Island Hospital Pulau Pinang...
sayu hati aku tengok keadaan pakjang..percakapannya sedah terbatas..pergerakannya pun dah tak selincah dulu..

ya Allah..kau uji ramadanku sebegini rupa..aku terima..tapi tolong jangan Kau uji dengan perpisahan..aku tak sanggup hadapinya lagi..

;(

4 telah meng'ONG GEDEK - GEDEK:

Lan Bingka [Ong oNg BaLiK]

semoga tabah menghadapi ujianNya..

anakNordin [Ong oNg BaLiK]

thnk bgi skongan :)

biela bell [Ong oNg BaLiK]

baca entri nie meremang bulu roma..huhu...sedihnya..ingatlah Allah memberi dugaan buat hambaNya yang dikasihi..Setiap pertemuan pasti ada perpisahan..sabaq na..:)

Yana Farinha [Ong oNg BaLiK]

hye..nice blog... dah folo awk. jom folo blog sy. like la sekali entry terbaru sy jika sudi.www.duniasigadisberseliparhijau.blogspot.com